BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, October 19, 2010

Rinduku padaMu ya Rabb...

Assalamualaikum w.b.t.
Perigtan buat Kekasihku yang sentiasa bersama ku di mana saja ku berada..
Selawat dan salam atas junjungan besar Muhammad S.A.W....Ku memohon shafaatmu d akhirat kelak..tidak lupa para sahabat, mak,ayah dan keluarga serta seluruh muslimin dan muslimat di mana saja..
entry yg di mulakan dgn agak skema tapi setelah sekian lama tak mencoret kerinduan mula terasa..bukan tak de masa nak menaip tapi di sebabkan internet yg slow mcm kekura membuatkan mls nak post tanpa gambar sbb ia akan menjadi sgt tidak menarik utk di tatap..
Sejak akhir2 ni banyak banyak perkara yang berlaku dalam diri ni yang menjadi rahsia hati..yang sukar utk di kongsi dengan sesiapa melainkan dengan Kau Kekasihku, Rabbku yang sentiasa mendengar rintihanku ini...Terima kasih ya Allah atas nikmat yang besar ini...nikamat mana yang aku telah dustakan...takot ade mana2 nikmat yang Kau kurniakan padaku yang telah aku dustakan... Ya Allah ,moga Ujian ini menjadi satu kekuatan pdaku kerana aku menjadi lebih dekat denganMu..
Terbaca post kat blog Tah yang memang tepat sekali dengan ape yang aku alami..kebergantungan pada Allah itu yang utama..
Bahasa rancu melambangkan jiwa yang bercelaru...mohon doa dari kalian moga di beri kekuatan oleh Allah utk menghadapi hidup yang sekejap je ni..
Semoga kita tergolong dalam golongan yang beriman dan beramal soleh..
ameen ya rabb..

0 comments: